Friday, November 4, 2011

ÜLEVAADE: Nars Laguna

Suurem osa teist vast teab, mis asi on päikesepuuder. Nars Laguna on neist kõige kuulsam ja ometi, kuigi ta on põhimõtteliselt ka päikesepuuder, leian ma, et see nimetus seda puudrit ei vääri. Päikesepuuder on tavaliselt selline sätendav pronksjas pudi, mida paljud pintseldavad omale üle kogu näo. Nars Laguna on aga peaaegu matt ning seetõttu ülimenukas toode, mida kasutatakse tavaliselt näo... jah, ma pean ilmselt tegema eraldi postituse meiki puudutava sõnavara osas. Inglise keeles on väljendi nimi contouring ning eesti keelde on ta tulnud üsna vaimuvaeselt kontuurimisena. Kuna ma võõrsõnu aga tahan vältida, siis ütleme nii, et see on puuder, millega lisada oma näole varjusid, et tekitada illusiooni kõrgematest põsesarnadest, saledemast näost, teravamast lõuajoonest. Ma ei suuda otsustada, kas ta võiks siis olla jumepuuder või tumepuuder või varjupuru vms.

Kuigi Eestis selliseid asju eriti ei müüda - eesti naise meik on tavaliselt huulepulk ja ripsmetušš - on mujal maailmas taolise otstarbega tooteid poodides palju. Ka Nars pole siia (veel) jõudnud, nii et tellisin ta Ebayst. Kuigi sain ta tegelikult odavamalt (27 eurot) kui ta Ühendriikide Sephorades ja Ultades müügil on (35 eurot), on ta siiski kõigist asjadest, mis mu meigikogus on, kõige kallim.
 

Mida nad siis lubavad? Tekst võetud Narsi kodulehelt:

Diffused powder with golden shimmer to create an all-over warmth and contour for the entire face.Bronzing Powder creates a natural looking glow which enhances or creates the look of tanned skin.
  • Fills in lines and pores for smoother looking skin
  • Sheer color enhances or creates the look of tanned skin
  • Subtle shimmer adds glow
  • Imperceptible finish ideal for all skin tones
Mida mina arvan?

Kuldset sätendust on tal karbis rohkem kui naha peal, mis on hea. Ja peab tunnistama, et sobib tõesti kõigile nahatoonidele - selline keskmine peaaegu matt pruun, mis pole ei sooja ega külma tooni. Võib-olla pigem sooja, aga seda ka tänu pisikesele kuldsele purule, mis nahale tegelikult ei jõua.

Kuna mul endal kipub olema kuivapoolne nahk, eriti põskedel, siis olen igasuguste puudrite suhtes umbusklik - need sobivad paremini neile, kelle poorid rohkem niiskust toodavad. Nars Laguna on aga nii peeneks jahuks tehtud, et mingit kriidisust või triipe või ebaühtlust temaga ei saa ka siis, kui väga proovida.

Kaks asja on siiski, millega ma rahul pole: Eestis ei müüda ja kallis on ka. Olen üsna kindel, et  isegi kui Nars Eestisse kunagi jõuab, siis saab 35 eurost vähemalt 40 kui mitte rohkem.

Muide, karp on tal ka pisut ebaharilik - kuidagi kummine, ei ole tavaline plastmass. Mõnus käes hoida, aga igasugune mustus jääb kergesti külge. Räägitakse ka, et päikse kätte ei tohi jätta, muidu hakkab see karp sulama või muutub pehmeks vms.


Mul on kavas teha mõned postitused n-ö meigi põhiteadmistest nagu suitsusilm, punased huuled ja näole varjude ja heleduse lisamine. Viimast saan teostada sel laupäeval, Triin juba lubas mulle modelliks olla.


Ja see on Aedi käsi, mitte minu oma. Mina olen palju kollasem.

2 comments:

  1. Anna andeks, et ma tulla ei saanud. Heastan selle Sulle kunagi teine kord.

    ReplyDelete