Saturday, January 21, 2012

ÜLEVAADE: MAC Mineralize Skinfinish/The Body Shop mineraalpuudri kabukipintsel

Eks see ole nüüd üks kohustuslik postitus, sest mitte ükski, kes natuke meigiasjade seas ringi nuusutab, ei pääse MAC-ist (Make-up Art Cosmetics). Peaasjalikult on firma kuulus oma pintslite ja lauvärvide poolest, ent neil on ka näiteks päris head huulepulgad.



Mulle näib aga, et MAC-i kroonimata kuninganna on see puuder - Mineralize Skinfinish Natural. Neil on veel mitu erinevat varianti puudrist, mille nimi oleks siis lihtsalt Mineralize Skinfinish, mis näevad siiruviirulistena lahedamad välja ja mis suuremale osale nahavärvidest oleksid põsepunad. Natural on siis lihtsalt puuder, aga siiki mitte lihtsalt.
Nii minu kui mu õe puudri tooni nimi on Light, mis on olemasolevatest kõige heledam.

MAC ütleb, et see on  A luxurious domed face powder with minerals, slowly baked to provide a dimensional yet natural-matte finish. Provides perfect low coverage. Use to set and fix foundation or as a touch-up throughout the day.


Ma arvan küll, et kellel on selline kena normaalne nahk (aga kas on kedagi sellist?), sellele piisakski erilisemateks hetkedeks vaid veidikesest sellestsamusest puudrist - ninale ja lõuale ja siis pärast piltidel nahk ei läigi. Teiste jaoks on ta aga pigem, jah, jumestuskreemi kinnitaja. Võhikumale vihjeks nii palju, et kogu meik - ka lauvärvid, kulmuvahad ja põseruužid - püsivad paremini, kui neile kogu jumestusprotseduuri lõpus pisut läbipaistvat puudrit peale kanda. 

See puuder pole küll läbipaistev, ent see-eest ta jälle ühtlustab kõiki värve enda all paremini. 

Mis MAC-i puhul on jube kurb, on see, kui kallis ta Eestis on. Nad juba USA-s oma USA palkadega arvavad, et see on kallis. See puuder näiteks maksab Ühendriikides 27 dollarit, MAC-i enda pintsel, mida nad juurde soovitavad, on 50 dollarit. Eestis tuleb kõik need hinnad panna eurodesse ja siis veel veidi otsa, vahel lausa kolmandiku jagu. Näiteks ma kinkisin oma emale jõuludeks MAC-i huulepulga Pro Longwear Lipcreme, mis maksab USA-s 17 dollarit, Tallinna Kaubamajas aga 21 eurot. Või oli 22.

On ikka vahe küll. Seega - mina tellisin enda puudri Ebayst ja teise veel oma õele kingiks ning kuigi pärast pidin veel pakile otsa maksma, jäin ikkagi plussi võrreldes sellega, kui oleksin ostnud selle Kaubamajast. Samas - minu puuder läks transpordi ajal katki - mõra on sees - nii et kõik pildid siin on Aedi omast tehtud. 

Praegu mõtlen küll, et mingu potilaadale see esteetika, oleks hoopis pidanud enda mõraga puudrist pilte tegema, aga mul oli piltide tegemise ajal teine tuju. Nii et.

Puudri kaitseks peab ütlema, et see on lihtsalt väga-väga hea puuder, sest see ei näe naha peal välja nagu puuder. Peale selle tundub, et tegu on siiski pikaajalise investeeringuga oma enesetundesse, välimusse ja naha tervisesse, sest selles tempos nagu mina seda kasutan - iga päev pisut jumestuskreemi peale - jätkub mul teda ülikauaks. Väidan julgelt, et kaheks aastaks, võib-olla kauemakski. Kui ta just päris katki ei kuku. See on tõenäolisem.

MAC-i pintslit ma ei tellinud ja ta oleks isegi originaalhinnaga olnud minu jaoks liiga kallis. MA ei taha isegi teada, mis ta Eestis maksta võiks. Ehk mingi 60 eurot? Kuna Aedil pintsleid peaaegu polnud, siis kinkisin talle koos puudriga ka kabukipintsli, mille sain The Body Shopist. Toona olid pintslid veel 20% odavamad, nii et  18-eurose pintsli sain mina mingi 15-ga.


Pärast proovisin pintslit ise ka ja üleeile ostsin endale kah, mis sest, et täishinnaga - ikka odavam kui MAC-i oma ja nii pintslipede ma veel pole, et ma tunneks, et tal midagi viga on. Mitte ühtki karva pole ta ajanud, ülitihe ja nii-nii pehme pintsel on see. The Body Shop ise ütleb, et ta on mõeldud nende Extra Virgin Minerals puudri jaoks, aga õunad ja apelsinid, eks. 



The Body Shopi leht räägib:

Extra Virgin Minerals™ mineraalpuudri pintsel

Extra Virgin Minerals™ Loose Powder Foundation Brush
Väga tihe pintsel, millega on võimalik võtta pintslile täpne kogus jumestuspuudrit. Värv jääb harjaste külge ja on tagatud ühtlane ning sile tulemus. Super pehmed süntetilised karvad on hügeenilisemad ja annavad meile teadmise, et ühelegi loomale ei ole pintslit valmistades liiga tehtud. Puhasta pintslit regulaarselt teepuuõliga, mis loputa pintslist välja jooksva vee all ning jäta pintsel ööseks kuivama.

Jah, seal ongi "süntetilised" ja "hügeenilisemad". Üldse kuidagi kohmakalt tõlgitud.

Igaks juhuks: kes ei tea, siis kabukipintsel on selline lühike ja jässakas hästi tihe pintsel, millega on hea puudrit naha peale hõõruda - saab ühtlasema ja katvama tulemuse kui õhku täis hõreda pintsliga.

Ma küll ei kujuta ette, kui palju pehmem või korralikum peaks MAC-i kabukipintsel olema, et ta minimaalselt kaks korda kallim on. Ma olen igal juhul väga rahul ja praegu usun küll, et see jääb minu esimeseks ja viimaseks selliseks pintsliks.


No comments:

Post a Comment