Friday, January 20, 2012

ÜLEVAADE: Make Up Store Matt Foundation

Tiina ütles, et see on kõige parem jumestuskreem, mida ta on kasutanud ja sama kehtib ka minu puhul. Lisaks on see minu kasutatutest kõige kallim. Täishind on tal 20 euro kandis, mina sain klubiõhtul (jälle see klubiõhtu!) umbes 17-ga.

Tooni valisin ise välja, selle nimi on Milk ja jumestuskunstnik pärast kontrollis üle ja ütles, et õigesti valisin. Ausalt öeldes tegi valiku lihtsamaks asjaolu, et sel hetkel teist väga-väga sarnast tooni nimega Ivory (mille hiljem Aedile valisin) poes ei olnudki. Seega võtsin olemasolevatest heledaima.


Ka neil, kes pole värvipimedad, on Milkil ja Ivoryl raske vahet teha:






Kõik on kogu aeg samapidi: Ivory vasakul, Milk paremal.


Tootja kavatsusest annab veidi aga aimu Make Up Store'i kodulehekülg, kust all kujutatu ka pärit on:

Selle pildi järgi on Ivory roosam ja Milk heledam, nii et minule ja mu õele peaks nad selle järgi ka sobima. Lisaks on kodulehel veel teistegi päris heledate toonide valik lai - kõiki aga Eesti poes küll ei ole. Selle pildi peal on veel vana klaasist pudel, mis oli küll ilusam, aga uus plastmassist pudel ei ole otseselt kole ja on kindlasti praktilisem. Tiina õel oli klaasist pudel näiteks pooltühjana (ma pole pessimist, aga pooltäisna ei kõla lihtsalt - eesti keel on hoopis pessimist) vannitoa põrandale kukkunud: klaasikillud igal pool ja umbes 10 euro jagu kallist kraami raisus.

Mis nad siis ütlevad?

Matt Foundation do not consist oil and suits normal to combined and oily skin. The result is matt and the foundation gives good cover. Apply it with our foundation brush or a make up sponge. When using a foundation your make up stays on longer and the result is fantastic.

Key ingredients

  • Glycerin: Softening and moisturizing for all skin types. Keeps the product fresh longer.
  • Pantotene: Binds skin in the epidermis, increases pigmentation and cell growth, improves healing of sun damaged skin, decreases bacteria and itching.
  • Propylene glycol: Used against certain types of eczema, moisturizing, antibacterial.
(Kas minust on väga keelepede norida selle "do not consist oil'i" kallal?)

Jah, on tunda, et õlivaba ja nahka hooldav. Esimene jumestuskreem minu proovitutest, mis päeva jooksul järjest ilusam tundub, see tähendab, nahk näib järjest ilusam. Õlivabadus annab märku aga nii, et kuigi tegu on vedelikuga, vabandust - emulsiooniga, tundub ta sõrmede ja näonaha vahel kuiv. Umbes nii nagu kuiv vein, saate aru küll. Teine huvitav hetk on see, et korraks võib tunduda, et teda on jube raske hajutada - nakkub hästi naha külge ja üldse ei taha libiseda - aga siis hästi natuke veel ja ei leiagi teda enam näo pealt üles. Esimesel korral selline käitumine ärritas mind pisut, siis harjusin ära ja nüüd on see saanud minu jaoks hea õlivaba jumestuskreemi tunnuseks.


Nahapinna jätab matiks, aga mitte surnumatiks. Unematja ja Surnu-Mati, haha. Püsib hästi, välja arvatud minu puhul suu ümbruses - räägin ja söön ilmselgelt liiga palju, I get the hint - ja värvi päeva jooksul ei muuda.

Ma olen üks neid inimesi, kes ei taha poes banaane ostes kobarat katki teha - banaanid võivad õnnetuks muutuda - ja mõnda pluusi kannan ka seepärast, et ma pole teda ju kaua kandnud ja see tundub tema suhtes ebaõiglane. Matt Foundation muudab mind ebaõiglaseks teis(t)e jumestuskreemide suhtes. Tahaks kogu aeg seda kanda, aga teine on ju ka olemas. Nii ongi MUS MF jäänud nendeks päevadeks, kus on hiljem õueminek või võin kaamerate või fotokate ette jääda. Mõnikord hea tuju pärast ka.

Oli paar väga toredat inimest, kes kinkisid mulle jõulude paiku Make Up Store'i kinkekaardi, mis näeb ette seda, et mulle tehakse isiklik jumestuse kiirkursus ja siis saan 45 euro eest omale ka nodi valida. Uus seesamunegi jumestuskreem läheb kindlasti, selle jaoks ettenähtud pintsel ka ja ilmselt kolmandaks siis Make Up Store'i teine jumestuskreem Liquid Foundation. Võimalik, et nende seerum ka, mida Tiina mulle soovitas. Lõppude lõpuks on mu nahk siiski kuivapoolne ja külmemad talveilmad on tulekul. Suvi on õlivabaduse ja puudrite aeg.

No comments:

Post a Comment