Sunday, November 27, 2011

ÜLEVAADE: Make Up Store Cake Eyeliner

Mis see on?

Silmalainer kuival/paakunul/kontsentreeritud kujul. Kasutamiseks tuleb lahjendada veega või meigimeediumiga.



Mis nad ise ütlevad?


Eyeliner in compact texture. It is applied with a thin eyeliner brush. The intensity of the line depends on the amount of liquid used. Cake Eyeliner is often considered easier to use than regular liquid eyeliners. Mix your Eyeliner with Mixing Liquid for a waterproof composite.


Poes nad mulle Mixing Mediumist ei rääkinud, aga ma eeldan, et sarnaselt maalikunstiga on tegu meediumiga meikimiseks. Meedium on siis vedelik, mis annab värvile teise väljanägemise - on matistavaid, läiget andvaid, söövitanud efekti meediumeid jne. Meigimeediumeid kasutatakse tavaliselt puhta pigmendipuru peale kandmiseks või, nagu siin, veekindluse lisamiseks.

Küll aga soovitati poes kasutada nende enda pintslit Angled Eyeliner Brush, mis kannab numbrit 113 ja on väga peenike, täpne ja mugavuse huvides murtud otsaga.

Kodulehelt võib leida ka pruuni ja valge laineri, ent poes olen mina näinud vaid musta.

Mida mina arvan?

Eestis ei müüda eriti silmalainereid - veel mõned aastad tagasi leidsin suure otsimise peale vaid Artdeco oma, mis maksis umbes 130 krooni, ja Nivea oma, mis oli vaid pisut odavam. Mõlemad olid päris korralikud, ent Artdeco oma kippus silma limaskestale liiga lähedale sattudes kipitust tekitama. Mõlemad said otsa paari kuuga.

Make Up Store'i Cake Eyeliner maksab kodulehe järgi 14 eurot, mina sain selle aga klubiõhtul viiendiku võrra odavamalt. Isegi soodustusega on ta seega kallim kui Artdeco vedel lainer. Peale selle, et Make Up Store'i oma pole mu silmi kipitama pannud, tuleb ta tegelikult lõppkokkuvõttes odavam.

Miks?

See ongi selle laineri põhiline boonus, et seda jätkub... igaveseks? Kümneks aastaks? Oleneb muidugi, kui tihti kasutada, aga üliülikaua igal juhul. Esiteks, ta ei kuiva ära, sest ta on juba kuiv. Teiseks, väga väike kogus seda praktiliselt puhast pigmenti lahjendatuna veega suudab teha väga pika joone. Kolmandaks, selles karbis on seda laineri kohta ülipalju: ta on eriliselt must, mitte mingi lahja lurr, ja pressitud kokku nii, et natuke veel ja ongi teemant valmis. Hästi tihe siis.

Make Up Store'i asjad ongi üsna veidra, võib ka öelda, et unikaalse konsistentsiga. Selle laineri puhul näiteks käib asi nii, et kastad pintsli vette ja siis hõõrud seda pisut laineritüki peal. Nii saad oma pintslile oma äranägemise järgi vesisema või rammusama pasta. Samal ajal aga kaovad veejäljed laineri enda pealt sekunditega - ma ei saa aru, kas see aurustub või läheb talle sisse. Viimasel juhul on tegu maailma parima käsnaga. Igal juhul kuivab ta hästi kiiresti kohe ära - ei jää selliseid märjemaid plögaseid kohti.

Halb ongi see, et kasutamine on ebamugavam kui tavalise laineri puhul - väike topsike veega peab kõrval olema. Teine asi, mis mulle Make Up Store'i puhul veel ei meeldi, on see, et nendel potsikutel on raske vahet teha. Mul on lisaks sellele lainerile ka punasepeitja ja sinisepeitja - Easy Cover Red punetuse jaoks ja Easy Cover Blue tumedatele silmaalustele - ning kõik need karbikesed on ühesugused. Ma mõtlen vast varsti mingi süsteemi välja pisikeste kleepsukestega vms.

Kokkuvõttes on Cake Eyeliner väga hea potsik sellele, kes lainerit palju kasutab ning kes on nõus korra selle soolase hinna välja käima ja pärast veega mässama. Seda, et ta kiiresti otsa saaks, kartma ei pea, ning vähemalt minu silmade vastu on ta õrn olnud. Laiali pole ka läinud ja viimased nädalad on olnud sellised tihkumise-nutu-vihmased.

Muide, pintsel on ka päris hea. Karvu pole ajanud, kuju pole muutnud, hästi kontrollitav. Seda ei julge aga küll öelda, et väiksema hinna (maksis vist 9 eurot, mina sain 20% alla) eest sama head või isegi paremat ei saa. Kui aga on kindla peale minek, siis selle laineri jaoks ta ongi mõeldud.

4 comments: