Friday, October 28, 2011

ÜLEVAADE: Avon Calming Effects



See oli umbes kuu aega tagasi kui Tea mulle järjekordse kataloogi pihku pistis ja nüüdseks olen Avoni Calming Effects jumestuskreemi paar nädalat kasutanud. Ma ei olnud varem ühtki Avoni jumestuskreemi tellinud, kuna olin ausalt öeldes üsna skeptiline, sest jumestuskreem on üks asju meigimaailmas, kus tendents, et rohkema raha eest saab parema asja, on pigem reegel.

Avoni puhul on nende n-ö keskmiste (mitte teismeliste Color Trend sarja ja ka mitte fääntsumad vananemisvastased) jumestuskreemide eest tavaline taks 6.30, mille kohta kataloog küll alati ütleb, et tegu on allahindlusega. Seekord oli Calming Effects aga 5.30 ja mõtleks, kui palju on üks euro kroonides!

Mida nad siis lubavad? Avoni kodulehelt:

Gentle creamy foundation refreshes the appearance of stressed skin and helps give a natural, dewy look. Vitamin enriched. Dermatologically tested. UVA and UVB protection. Enriched with a vitamin complex, aloe and lavender. 30ml

Mida mina arvan?

Sõrmede vahel tundub ta hetkeks kuidagi kilejas, aga nahale on hea kanda ja sulandub ta hästi. Kui veidigi vaeva näha, siis vastikuid triipe ei jäta ja laseb nahal hingata. Matti tulemust sellega ei saa ja eriti tugevalt ta ei kata ka - väheselt kuni keskmiselt pigem ning kerge kuma, mõne jaoks isegi soovimatu läige, käib sellega kaasas. Päeva jooksul ta vähemalt minu nahal värvi ei muuda ja oma mobiililt pole ma jumestuskreemi jälgi ka leidnud, kuigi pole teda puudriga viimistlenud. Ei oska öelda, kuidas ta akne ja punnide peal käitub, sest neid pole mul juunikuust saadik olnud (tänu ühele/mitmele teisele Avoni tootele, millest kindlasti kunagi ka kirjutan). Mulle tundub, et tegemist on odavamale jumestuskreemile tüüpiliselt sellisega, mis ongi mõeldud sõrmedega peale kandmiseks, sest sõrmede ja naha vahel soojenemisega muutub ta kergemini sulanduvaks. Suurem osa kallimaid jumestuskreeme, muide, tahavad spetsiaalset pintslit, aga sellestki teinekord pikemalt.

Pudel on klaasist ja võrdlemisi raske. Seni ei ole ta mul katki läinud ja ma pole temaga üliettevaatlikult ringi käinud. Jumestuskreem ise tuleb läbi pumba ja korraga õige vähe - mina pumpan vähemalt neli korda, et vajalikku kogust saada. Kuigi klaaspudel tundub üleni luksuslik, näen juba ette seda, kuidas ta mul otsa saab ja minul on ju vaja iga viimne kui tilk kätte saada. Siis hoian teda ilmselt öö läbi tagurpidi, sellal kui plasttuubi lõikaksin lihtsalt katki.

Avoni puhul peab meeles pidama, et õige värvi leidmine võib olla keeruline, kuna kataloogis toodud näidised ei vasta alati tegelikkusele. Kui sellele möginale midagi ette heita, siis ehk seda, et värvivalik on võrdlemisi kitsas - eestikeelses kataloogis vaid viis erinevat tooni. Mina valisin tooni nimega Nude, sest tavaliselt on see ka teiste jumestuskreemide puhul minu toon ja see oli heledatest kõige kollakam/kollastest kõige heledam. Tundub, et hoolimata ahtast toonivalikust läks mul enam-vähem täppi:



Tavaliselt lisatakse jumestuskreemi arvustuse/ülevaate puhul ka pilt oma käeseljast või randmest, millele on vastavat möksi siis pandud. Leian, et lisaks sellele oleks kohane ka jumestuskreem kantuna valgele paberile, sest esiteks - minu käsi on ju minu värvi. Teiseks, ideaalset valgustust ma kindlasti oma kodus ei saavuta ja isegi, kui, siis ekraanid on ikkagi kõik erinevate värviseadistustega. Nii et kui valge paber tundub su ekraanil sinakas või kollakas, siis on jumestuskreem tegelikkuses vastavalt kollakam või sinakam.



Kokkuvõtteks võib öelda, et täitsa hea, eriti oma hinna kohta. Rahustav toime on tal nii palju küll, et minu tundlikule nahale ta vastik ei tundu ja nahka ei ummista. Soovitan neile, kellel on kuivem või tuhmivõitu nahk ning kes tahavad oma nahatooni lihtsalt ühtlustada, aga mitte punne peita. Kuna ta sisaldab aga päiksekaitsefaktorit, siis fotode peal võib ta tegelikkusest pisut rohkem peegelduda (ülemisel pildil on seda ka näha) - ning ta läigib/kumab pisut juba isegi.

No comments:

Post a Comment