Wednesday, October 19, 2011

ÜLEVAADE: Avon SuperShock MAX

Mul on selline sõbranna nagu Tea, kes on ühtlasi ka Avoni müügiesindaja. Tema annab mulle uusi katalooge ja ma vahel tellin. See ripsmetušš oli eelmises kataloogis alla hinnatud (nagu enamus asju Avoni kataloogist ikka) ja selle blogi peale mõeldes ma selle ripsmetuši tellisingi.

Teistega võrreldes on tuši tuub lai. Proovisin paar korda ja Avoni kiituseks peab ütlema, et SuperShock MAX tükki ei lähe. Viimast just selle pärast, et kui hari tuubist välja tõmmata, siis jääb ta peaaegu puhtaks ehk siis möginat ennast on harjal minimaalselt. Ei pea ise üleliigsest lahti saama. Hea tušš puhta ja selge tulemuse saamiseks.

Pluss on ka see, et pärast 8 tundi ei olnud ta mitte ühtegi tükikest mu silma alla pillutanud ning maha tuli ka ülilihtsalt - ei pidanud kaua hõõruma ega midagi. Hindki oli päris soodne - maksin ta eest 4,9 eurot, ent Avoni puhul on toodete hind üsna kõikuv - tuleb lihtsalt peale passida, millal miski odavam parajasti on.


Puudusena toon välja aga just selle suure harja, sest ausalt öeldes üritan ma ikka oma ripsmete juurepoolseid osi ka värvida, aga see tušš teeb mu laugudele haiget. Ühest küljest on hari suur, ent kummist harjased on lühikesed ja väga hõredad, harjaste heeliks on selline kohati katkev. Selleks, et miski ripsmetele ka külge jääks, peab sellega palju kiireid väikseid liigutusi vasakule-paremale tegema, ent seda on raske nii teha, et päriselt vastu laugusid ei põrutaks. Et siis - valus. Nagu ka pildil näha, jätab ta ka ripsmetesse ühtlaste vahedega tühjemaid kohti, ülejäänud aga surub kokku. Väikseid tükikesi nagu Lash Architect ta ripsmete külge aga ei tekita, ent annab tollega võrreldes vähem nii tihedust kui pikkust. Selle tuši must tundub ka pisut... vesisem? Heledam? Akvarellisem? ... kui L'Oreali oma.


Üldiselt hea ripsmetušš, eriti oma hinna kohta. 15-kordset tihedust, mida kataloog lubas, aga loomulikult ei anna ja ega ma seda ei oodanudki.

2 comments:

  1. Mulle täiega meeldib see blogi. Ootan aina uusi postitusi ning jätan endalegi miskit meelde, et siis tulevikus järele proovida. Varem ma ei pidanud meikimise peale väga ise mõtlema, Sa tegid kõik mu eest ära, aga nüüd on asjalood natuke teisiti ja me praktiliselt ei kohtugi (millest mul on väga kahju, sest ma ikka mõtlen Su peale pidevalt), aga elan üle ja tahaks kunagi Sulle ka külla tulla! :)

    ReplyDelete