Tuesday, October 18, 2011

ÜLEVAADE: L'Oreal Paris Lash Architect 4D


Mul on praegu neli ripsmetušši ja see on nende hulgast minu lemmik. Ostsin ta allahindluse ajal 9 euro eest ja kuigi sel hetkel oli rahast kahju, olen praegu väga rahul. Hari on tal pikk ja peenike, harjased on lühikesed, ent neid on palju ja tihedalt. Musta pigmenti on tal rohkem kui teistel mustadel tuššidel, mida olen kasutanud. See on üks nendest tuššidest, mis sisaldab väikseid ripsmeotsa külge kinnituvaid kiude ning ta teebki ripsmed pikemaks ja väga hästi märgatavaks. Kui olin seda esimest korda kasutanud ning pärast tööd öösel koju tulin, siis Joosep uuris mind ja ütles, et mul on ilus silmameik - tavaliselt ta seda ei tee.


Sellel pildil olen oma ripsmeid värvinud ühe kihi kõnealuse tušiga. Koolutamise või kooldu hoidmise kohta ei oska ma eriti midagi praegu öelda, sest minu ripsmed ongi 90-kraadise koolukõveraga.

Puuduseks loen seda, et ripsmete külge (mitte silma alla siiski) tekib palju väikseid tükikesi-sõlmekesi. Ripsmete otsad on kuidagi... kandilised? Ripsmekarvad on kõik ühelaiad ja lõppevad siis järsult - mulle meeldiks, kui otsad läheksid rohkem peenikeseks, näeks ehk pisut loomulikum välja. Samas, õhtul väljas elektrivalguses ei "kao" mu silmad ära, ripsmed on üsna eraldatud ja pikad.






No comments:

Post a Comment